علاقة تامر حسنى مع هالة عمر -من هي هالة عمر؟

تامر حسنى في حفل زفاف هالة عمر

من هي هالة عمر؟ – تصدر اسم هالة عمر منصات التواصل الاجتماعي، حيث ازدادت عمليات البحث عبر محرك البحص العالمي جوجل، عن من هي هالة عمر.

وتسعى وكالة سوا الإخبارية على توفير كل ما يبحث عن القارئ، لذلك تستعرض لكم في سطور المقال أدناه، من هي هالة عمر؟ هالة عمر ويكيبيديا، حيث هاجمت طليقة الفنان تامر حسني بسمة بوسيل، هالة عمر في ليلة زفافها، ونشرت الأولى مقطع فيديو من حفل زفاف الأخيرة على خاصية “ستوري” عبر موقع إنستجرام وعلقت قائلة: "حسبي الله ونعم الوكيل فيكِ".

من هي هالة عمر؟

تصدر اسم هالة عمر مواقع التواصل الاجتماعي، وأصبحت ترند في مصر والدول العربية، ويتساءل الكثير من هي هالة عمر وما علاقتها في الفنان المصري تامر حسني.

هالة عمر

شابة مصرية في العشرينات من عمرها تعمل في مجال السوشيال ميديا، وهي مديرة أعمال الفنان تامر حسني، ومسؤولة في الوقت الحالي عن منصات التواصل الاجتماعي الخاصة في لفنان تامر حسني وذلك منذ سنوات كثيرة، كما تعمل في مجال تصفيف الشعر للممثلين، حيث بدأت عملها مع الفنان تامر في سن الـ 14 عامًا بعدما لفت انتباه تامر حبها الشديد ودافعها المستمر عنه.

علاقة هالة عمر مع تامر حسنى

وشارك الفنان تامر حسني على صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي انستجرام، فيديو لهالة عمر وزوجها من حفل زفافهم وعلق عليه قائلاً: "وجه القرابه بيني و بين العروسه الجميله دي شايف اسأله كتير انا هحكيلكوا 😀هي اسمها هاله عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيره و من المقاتلين و المدافعين عن تامر على الانترنت 😀💪و من كتر دفاعها عني لفتت نظري و مره رديت عليها شكرتها و لما سافرت اسكندريه في الوقت ده لقيت بنت صغيره اوي بتعيط و بتجري عليا فا وقفتلها و فكرتني بنفسها و فضلت تعيط 😢و تقولي احنا معاك و لازم تكمل عشان كنت بتحارب جداً في بداياتي فا اتصدمت ان اللي بتقول كده بنت صغيره كده و المجهود ده كله اللي عاملاه بنت صغيره عندها ١٤ سنه وقتها كانت السوشيال ميديا لسه بتطلع و كنا في شركتنا بندور على شركه كبيره تمسكلي السوشيال ميديا لحد ما قولتلهم انا مش عايز شركه كبيره انا عايز البنت الصغيره دي هي اللي تمسكها فضلوا يقنعوني ان كده مش صح ولازم اكتر حد خبره يمسكها وانا قولت لا لازم اكتر حد بيحبني هو اللي يمسكها و انا واثق ان طاقة الحب مفعولها اقوى من طاقة المحترف بلا حب فعرضت عليها تشتغل معايا و هي في السن ده مصدقتش طبعاً و من ساعتها و هي اللي ماسكه كل شغل الميديا الطفله الشاطره اللي كبرت دلوقتي قدامكم هاله عمر ،،، اما بقى عريسها العسل ده اسمه عمرو طلب اديها مني انا عشان والدها و والدتها توفاهم الله. في سنه واحده رحمهم الله ياريت نفتكرهم و نهديلهم ثواب الدعاء و الفاتحه .. و من اللحظه دي اتحولت هاله لبنتي الكبيره بجد اللي بتتجوز دلوقتي قدامي و بسلمها لعريسها بنفسي و بغني في فرحها ، معرفتش ارد على كلامك عني في الفرح يا هاله رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك و يسعدك مع جوزك الجميل المحترم اللي هيكون ضهرك و سندك و يكمل معاكي مشوار حياتك مع اولادكم الجُمال بإذن الله".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

صور من حفل زفاف هالة عمر 

3c629976-b360-4617-93ed-034d361d8a9d.jpg
48213e73-6e7a-477b-b3b5-1778034bd3ef.jpg
 

قصة بسمة بوسيل وهالة عمر

شاركت طليقة الفنان تامر حسني بسمة بوسيل مقطع فيديو من حفل زفاف هالة عمر على صفحته الشخصية على النستجرام في خاصية “ستوري” وعلقت قائلة: "حسبي الله ونعم الوكيل فيكِ".

ووجهت أيضا رسالة مبهمة قائلة: “احترام العشرة بيبتدي باحترام مشاعر غيرك بالذات لو حد كان سبب رئيسي في خراب بيتك وهدم حياة ولادك”.

ورجح المتابعين أن سبب انفصال تامر حسني وبسمة بوسيل كان بسبب مديرة أعماله هالة عمر.

508e9d08-3dfa-475e-8399-fedfbc66d85f.jpg
7255ad9d-5861-4da7-8ee9-c37eb2bd5c2d.jpg
 

طلاق تامر حسني وبسمة بوسيل 2023

أعلن الفنان والممثل المصري الشهير عن طلاقه رسميا من النجمة بوسيل وذلك خلال منشور رسمي له عبر خاصية الستوري في تطبيق انستقرام.

وفي ختام المقال، قدمنا لكم متابعينا، من هي هالة عمر الذي تصدرت محركات البحث في الساعات القليلة الماضية، وعلاقتها في الفنان تامر حسنى.

المصدر : وكالة سوا

اشترك في القائمة البريدية ليصلك آخر الأخبار وكل ما هو جديد