بالفيديو: الفنان أحمد فلوكس يشن هجوماً على إلهام شاهين

الفنان أحمد فلوكس

ردَّ الفنان المصري أحمد فلوكس، اليوم الاثنين 4 أبريل، على هجوم الفنانة إلهام شاهين عليه، متهمةً الإعلام أنه يعطيه أكبر من حجمه، حيث هاجمها بتوجيه رسالة لها بأنها لا تحترم سنها ولا مكانتها.

وجاءت مهاجمة الفنانة إلهام شاهين للفنان فلوكس، أثناء استضافتها في الحلقة الأولى من برنامج "العرافة" الذي تقدمه الإعلامية "بسمة وهبة"، حيث ذكرت إن الإعلام يعطيه أكثر من حجمه، ويهتم به أكثر من اللازم.

وقال أحمد فلوكس في منشور عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "إنستغرام": " بيدولي أكثر من حجمي، هي كل حاجة عندك لازم الحجم الأول، ماشي.. هذا فيديو به الرد الأمثل على كل ما قلتيه وعلى شخصك ولسانك ليرى الناس بعينهم الحق من الباطل والمريض من السوي ومين يصعب على مين“

وأوضح فلوكس: ”لما أكتر من حجمي، وبعدين فتنة فنية، هو اللي يقول على الملأ كنا بنبوس زمان وفين زمن البوس الجميل مش ده عايز التريند برده؟ وإيه اللي حصل للدنيا دي مش فتنة.. وتخلي شكلنا أمام الناس إن إحنا بقرون وبرخصة لامؤاخذة" .

وأضاف فلوكس في رسالته الموجهة إلى إلهام شاهين: "طب انت ولا محترمة سنك ولا محترمة مكانتك ولا محترمة حد، وده من الأول حتى والدك، احنا ذنبنا إيه يطلع شكلنا كده، وبعدين فتنة علشان محترم، وتريند إيه اللي هأركبه، هو أنا اللي بقول تصريحات فاجرة خارج عاداتنا وتقاليدنا علشان ابقى تريند؟“

واستطرد الفنان المصري: " ده انتِ حتى فرحي كنت هتحتفلي بيه، قال علشان تبقي نايبك من الحب جانب، وبعدن أضواء إيه ي أستاذة، أنا طول عمري شغلي هو اللي ينورني مش الجيبة يا فندم، وبعد كل ده تقولي نفسياً وصعبان عليكي، أنا اللي صعبان عليكي بردو؟".

المصدر : وكالة إرم

اشترك في القائمة البريدية ليصلك آخر الأخبار وكل ما هو جديد