بالصور: شريف منير يحذف صورة بناته ويرد: ناس مريضة حسبنا الله ونعم الوكيل!

شريف منير يحذف صورة بناته ويرد- ناس مريضة حسبنا الله ونعم الوكيل

غضب الفنان المصري شريف منير، بعد تعرض بناته للتنمر من قبل رواد مواقع التواصل الاجتماعي بسبب صورة شاركها على موقعه الرسمي "إنستغرام"، حيث سخر منهن الجمهور.

وعلق شريف على الصورة التي نشرها قائلاً: "فريدة شريف منير.. إللي قاعده ..كاميليا شريف منير.. إللي نايمة .. تصوير: كاميليا شريف منير"، وبعد ساعات قليلة من نشرها فاجأ الجمهور بحذفها، مؤكداً أن السبب هو تعرضه هو وبناته للإيذاء النفسي.

unnamed-file-25.jpg
 

وقال شريف في تعليق آخر على "إنستغرام": "الإفراط في حسن النية قد يكلفك الكثير”، وتابع في التعليقات بقوله:"بعد ما نزّلت صورة بناتي .. فريده ١٦ سنة وكاميليا ١٢ سنة .. وشوفت تعليقات من ناس مرضى .. وقليلي الترباية .. وجرحوا بناتي وجرحوني .. فمسحت الصورة .. ولقيت البوست ده معناه ينطبق عليا..حسبنا الله ونعم الوكيل".

KL.jpg
 

في هذا السياق، حرص الكثير من المتابعين على دعمه، وكان في مقدمتهم الإعلامية ريهام سعيد، حيث قالت له :"الحكاية بقت صعب اوي اوي و الناس الي علي السوشال ميديا معظمها مش متربي و فاهمين اهانه الناس شاطره احمي ولادك كفايه احنا".

1-1.png
 

وقالت أخرى:"مكنتش شلتها بروفيلك وانت حر تحط الل تحطه واللي يغلط بلوك ليه مهو الناس مش وراها حاجه غير الكلام ع الناس وتقرير مين صح ومين علط وهما بتبقي اكتر ناس غلط". حسبما أورد موقع "فوشيا".

وقال أحد المتابعين:”للأسف الناس معرفش جرالها ايه ازاي بقيت بتأذي غيرها كده من غير ميفكروا ف مشاعر الناس اللي حواليهم مش عارفه ...ربنا يهديهم و يشفيهم”.

 

اشترك في القائمة البريدية ليصلك آخر الأخبار وكل ما هو جديد